Zavřít

Všeobecné obchodní podmínky



Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu (e-shopu) ČistéOblečení.cz

Článek I.

Vymezení pojmů

  1. Provozovatelem internetové stránky (e-shopu) ČistéOblečení.cz je ITeON, s.r.o., se sídlem Němcové 30, 040 01 Košice.
  2. Obchodníkem je ITeON, s.r.o., se sídlem Němcové 30, 040 01 Košice.
  3. Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil závaznou objednávku. Pro účely zákona, zejména zákona 108/2024 Z. z. se spotřebitelem rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo povolání.
  4. E-shopem nebo i online trhem je počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží a služeb na dálku prostřednictvím elektronického zařízení.
  5. Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněny na stránkách e-shopu, které lze objednat (mají uvedenou cenu a tato je nenulová).
  6. Kupující plně uznává elektronickou komunikaci, především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace i telefonické komunikace, pokud je nesporné, že obchodník komunikuje s kupujícím nebo jím oprávněnou osobou.
  7. Na vztah mezi obchodníkem a kupujícím, který vznikl jinak než prostřednictvím elektronických zařízení na dálku a nejedná se o vztah mezi poskytovatelem služeb informační společnosti a příjemcem služeb informační společnosti, se tyto všeobecné obchodní podmínky uplatní pouze v nezbytném rozsahu, který odpovídá právním předpisům a logickému uspořádání věci , pokud mezi nimi nebylo dohodnuto jinak.
  8. Pokud prodávající umožňuje přidávat hodnocení produktů, je povinen zajistit, aby hodnocení zboží nebo služeb mohli přidávat pouze kupující, kteří si jej skutečně koupili nebo použili.

Článek II.

Cena

  1. Všechny uváděné ceny u zboží a službách jsou konečné včetně 21% DPH.
  2. Obchodník je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu v momentě provedení nákupu.

Článek III.

Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře a jeho odeslání obchodníkovi. Pro správné a řádné vyřízení objednávky je třeba vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.
  2. Kupující zasláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb. Objednávka se jejím odesláním stává pro kupujícího závaznou, tedy je návrhem na uzavření kupní smlouvy s obchodníkem.
  3. Kupujícímu je po odeslání objednávky v e-shopu automaticky generován a odeslán informační e-mail o tom, že obchodníkovi byla e-shopem doručena objednávka kupujícího ke zpracování. Tento e-mail není potvrzením zboží ve smyslu ods. 5. tohoto článku.
  4. V případě, že je kupující vyzván k úhradě zálohy resp. zálohové platby nebo si zvolí platbu převodem na účet, tedy jakýkoli jiný způsob platby, při kterém poukazuje peněžní prostředky před dodáním zboží nebo poskytnutím služby, je povinen tuto platbu uskutečnit ve lhůtě stanovené dodavatelem. V případě, že v uvedené době splatnosti nebude připsána úhrada na účet dodavatele, obchodník může takovou objednávku stornovat pro nesplnění povinností kupujícího uhradit zálohu nebo neuhrazení platby předem.
  5. Potvrzením objednávky ze strany obchodníka vzniká kupní smlouva, kterou lze měnit nebo doplňovat jen na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a obchodníkem pokud zákon nebo jiný právní předpis nestanoví jinak. Potvrzením objednávky ze strany obchodníka je elektronická zpráva obchodníka odeslána na e-mailovou adresu kupujícího nebo krátká textová zpráva odeslaná na mobilní telefonní číslo kupujícího, které kupující uvedl v jeho objednávce s informací v jakém rozsahu je akceptace objednávky kupujícího nesporná. Elektronická zpráva obchodníka, kterou se objednávku kupujícího nepotvrzuje, zamítá nebo odmítá, resp. jinak zřetelně neakceptuje je odmítnutí objednávky kupujícího.
  6. Pokud obchodník není schopen splnit objednávku nebo její část ve lhůtě pro vyřízení objednávky při vynaložení maximálního úsilí a to z důvodů např. že zboží se nevyrábí, není dostupné u výrobce nebo na externím skladu dodavatele, výrobce provedl tak závažné změny, pro které nelze realizovat objednávku nebo z důvodů vyšší moci, může obchodník objednávku stornovat o čem kupujícího informuje. Také má obchodník právo zrušit objednávku, pokud kupující v objednávce uvedl nepravdivé nebo zavádějící údaje, které nelze ověřit, například nesprávný e-mail, telefonický kontakt nebo nesprávná resp. neexistující adresa. Pokud kupující zaplatil zálohu, tento je mu povinen obchodník vrátit do 14 dnů v případě zrušení nebo stornování objednávky.

Článek IV.

Platební podmínky

  1. Za zboží a služby v e-shopu lze platit následujícími způsoby:
    1. platba na dobírku (platíte přímo kurýrovi při přebírání zboží)
    2. platba prostřednictvím platební brány Stripe:
      1. platba platební kartou, zejména Visa nebo Mastercard
      2. platba přes systém PayPal
      3. platba přes elektronickou peněženku, zejména GooglePay nebo ApplePay
      4. jiný způsob podporovaný platební branou Stripe
    3. platba na základě zálohové faktury – předem, zboží bude expedováno po přijetí peněžních prostředků na náš účet
    4. platbu na základě dárkového poukazu.
  2. Dárkový poukaz představuje předplacený objem peněžních prostředků, které může kupující využít při nákupu na základě dostatku volných předplacených peněžních prostředků. Datum platnosti kuponu je uveden na něm. Nominální hodnotu dárkového poukazu lze domluvit s kupujícím.
  3. Doplatky pro jednotlivé možnosti plateb jsou uvedeny v Čl. VI těchto všeobecných obchodních podmínek.
  4. Obchodník může poskytnout kupujícímu možnosti slev:
    1. slevu z ceny za registraci do e-shopu,
    2. slevu za opakovaný nákup,
    3. slevu na základě jednorázového slevového kuponu,
    4. individuální slevu na základě hodnoty objednávky,
    5. slevu za přihlášení k odběru novinek, tzn. newsletteru,
    6. slevu 4+1 zdarma, která je podrobně popsána v čl. VII těchto všeobecných obchodních podmínek,
    7. jinou slevu.
  5. Poskytované slevy lze kumulovat.

Článek V.

Dodací podmínky

  1. Obchodník je povinen do 30 dnů od vytvoření objednávky zaslat kupujícímu zboží, pokud se nedohodly jinak, nebo nebyla-li u zboží uvedena delší dodací lhůta.
  2. Pokud je zboží skladem je expedováno dle kapacitních možností v co nejkratším čase.
  3. Pokud se v objednávce nachází více zboží a služeb a část z nich není skladem, informujeme o tom kupujícího s možností částečných dodávek.
  4. Spolu se zbožím je zákazníkovi zasílána faktura (daňový doklad), návod i ostatní dokumenty ke zboží nebo službě od výrobce.
  5. Za místo plnění se považuje místo, do kterého je zboží dodáváno.
  6. Obchodník realizuje dopravu ke kupujícímu prostřednictvím:
    1. GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., se sídlem Budča 1039, 962 33 Budča, tel: +421 45 52 42 500, email: info@gls- slovakia.sk,
    2. Direct Parcel Distribution SK, s.r.o., se sídlem Při letišti 5, 821 04 Bratislava, tel: +421 2 32 773 373, email: [email protected],
    3. Packeta Slovakia s. r. o., se sídlem Kopčianska 3338/82A, 851 01 Bratislava, tel: +421 221 201 135, e-mail: [email protected],
    4. vlastní dopravou obchodníka

Článek VI.

Poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb

  1. Výše poplatků za doručení balíku, příplatkovou službu dobírka (je-li dostupná) a standardní doby doručení balíku po vyzvednutí kurýrem z našeho skladu jsou uvedeny v tabulce:

 

Možnost doručení Doba přepravy (pracovní dny) Hodnota objednávky:
0 - 498 Kč
499 - 2 998 Kč
2 999 Kč a více
Dobírka
Kurýr GLS 1-2
129 Kč
79 Kč
0 Kč
+ 39 Kč
Kurýr DPD 1-2
129 Kč
79 Kč
0 Kč
+ 39 Kč
Kurýr Zásilkovna 1-2
139 Kč
89 Kč
0 Kč
+ 39 Kč
Výdejní místo Zásilkovny 1-2
89 Kč
49 Kč
0 Kč
+ 29 Kč
Z-BOX Zásilkovna 1-2
89 Kč
49 Kč
0 Kč
+ 29 Kč
Expres kurýr PPL 1
159 Kč
109 Kč
0 Kč
-

 

  1. Obchodník se může s kupujícím dohodnout i na jiném než standardním (výše uvedeném) postupu při zasílání zboží nebo služeb i cen za tyto služby.
  2. Obchodník může zaslat zboží, které je okamžitě dostupné kupujícímu a zbývající část objednávky doručí dodatečně v zákonné lhůtě, avšak za předpokladu, že kupujícímu nebude účtováno žádné dodatečné poštovné, kromě toho, které bylo započteno v objednávce.

Článek VII.

Sleva 4+1 zdarma

  1. Prodávající poskytuje kupujícímu automaticky „Slevu 4+1 zdarma“ vypočítanou podle následujících pravidel:
    1. kupující si objedná alespoň 5 kusů produktů označených žlutou nálepkou „4+1 zdarma“, přičemž tyto si může libovolně kombinovat (různé modely produktů např. trička, mikiny, polokošile a jiné v libovolných barvách a velikostech),
    2. jako základ pro výpočet slevy se používá prodejní cena nejlevnějšího produktu v objednávce kupujícího, který je označen jako „4+1 zdarma“,
    3. e-shop automaticky vypočítá počet celých patic produktů označených jako „4+1 zdarma“ v objednávce kupujícího (matematický vzorec je počet_produktů_4+1_v_objednávce děleno 5 a tento výsledek zaokrouhlen na celé číslo dolů),
    4. výsledná sleva „4+1 zdarma“ se vypočítá jako násobek základní výše slevy podle písmene 1. b. tohoto článku a počtu celých patic produktů podle písmene 1. c. tohoto článku.
  2. „Sleva 4+1 zdarma“ se neuplatní, pokud prodávající poskytne kupujícímu jinou slevu a to ve větší hodnotě než by byla automatická sleva „4+1 zdarma“ vypočtena podle písmene 1. d tohoto článku.

Článek VIII.

Převod vlastnického práva

  1. Vlastnické právo přechází z obchodníka na kupujícího momentem převzetí věci od obchodníka nebo dopravce.

Článek IX.

Storno kupní smlouvy

  1. Stornovat objednané zboží nebo službu má kupující právo do 24 hodin od vzniku kupní smlouvy bez storno poplatku u zboží, které je vyráběno na zakázku, dle specifických požadavků spotřebitele nebo speciálně pro jednoho spotřebitele. Po uplynutí této doby již takovou objednávku nelze stornovat.
  2. Tím není dotčeno právo spotřebitele uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.

Článek X.

Právo spotřebitele vrátit zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele

  1. Spotřebitel má na základě zákona č. 1/2003. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen jako „Zákon“) podle ustanovení § 19 a následujících právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží nebo poskytnutí služby v případě, že součástí dodávky je více zboží pro zahájení běhu lhůty se považuje datum dodání posledního dodaného zboží, pokud si obchodník splnil informační povinnosti podle tohoto zákona, pro ostatní případy se uplatňuje odst. 2. 2 nebo 3 Zákona. Pokud předmětem kupní smlouvy je dodání zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží.
  2. Spotřebitel je povinen, pokud toto právo chce využít, písemné odstoupení od kupní smlouvy osobně doručit nejpozději v poslední den určené lhůty na kontaktní adresu obchodníka během jeho provozních hodin nebo toto odstoupení podat k poštovní přepravě nejpozději v poslední den lhůty na adresu, která je uvedena v kontaktech, případně takové uplatnění práva lze uplatnit i v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči. Spotřebitel je povinen po oznámení o odstoupení od smlouvy zaslat nebo doručit osobně předmět smlouvy, od které odstupuje spolu se vší dokumentací – např. kupující. návodem a jinou dokumentací ke zboží, která mu byla doručena spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení (§21 odst. 1 Zákona). Doporučujeme kupujícím, aby si vyhotovili pro vlastní potřebu kopii faktury a zboží zasílali doporučeně a jako pojištěnou zásilku. K odstoupení od smlouvy můžete využít následující formulář Odstoupení od kupní smlouvy.
  3. Zboží nám nezasílejte na dobírku, zásilka nebude převzata.
  4. Provozovatel e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží/službu včetně nákladů na dopravu ve smyslu ust. § 22 odst. 1 písm. 1) zákona č.. 108/2024 Sb. jakož i nákladů prokazatelně vynaložených na objednání zboží do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve než je mu doručené zboží nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě, že obchodník navrhl, že si zboží vyzvedne sám.
  5. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
  6. Právo na odstoupení od smlouvy se neuplatňuje pro zboží a služby, které jsou vymezeny v § 19 ods. 1 písm. a) až m) zákona 108/2024. Z.z.
  7. Spotřebitel snáší jakékoli snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.

Článek XI.

Práva a povinnosti smluvních stran

  1. Za smluvní strany se pokládá obchodník a kupující.
  2. Kupující je povinen:
    1. převzít objednané zboží, tím není dotčeno právo na odstoupení od smlouvy,
    2. zaplatit za zboží nebo službu dohodnutou úplatu obchodníkovi,
    3. překontrolovat neporušenost obalu resp. i samotné zboží při jeho přebírání.
  3. Obchodník je povinen:
    1. dodat zákazníkovi zboží v požadované kvalitě, množství a v dohodnuté ceně,
    2. zajistit aby nabízené zboží splňovalo právní předpisy platné v ČR,
    3. spolu se zbožím nebo dodatečně zaslat zákazníkovi veškeré dokumenty ke zboží jako například fakturu za zboží, reklamační list.

Článek XII.

Ochrana osobních údajů

  1. Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č.j. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.
  2. Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, kromě zvolené přepravní společnosti která zajišťuje doručení zboží nebo služeb, nebo státním orgánům v případě kontroly, případně zprostředkovateli a to na základě vzájemné smlouvy uzavřené podle Zákona č.j. 18/2018 Sb.
  3. Provozovatel je povinen zabezpečit osobní údaje před jejich zpřístupněním neoprávněným osobám, přijetím vhodných technických a organizačních opatření. Také všichni zaměstnanci provozovatele jsou povinni dodržovat mlčenlivost ve vztahu k osobním údajům.
  4. Dotčená osoba má práva vymezená ve smyslu ust. § 19 a násl. Zákona čj. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění platných novel a to konkrétně:
    1. právo na informace, které je plněna tímto obsahem a obchodními podmínkami,
    2. právo požadovat přístup k osobním údajům týkajícím se dotyčné osoby - § 21 Zákona spočívá ve Vašem právu dožadovat se jakým způsobem a pro jaké účely jsou Vaše údaje zpracovávány, přičemž tento požadavek můžete adresovat na kontaktní e-mail.,
    3. právo na opravu osobních údajů - § 22 Zákona Vám umožňuje opravit osobní údaje, pokud jsou neaktuální,
    4. právo na vymazání osobních údajů - § 23 Zákona využijete v případě, že nemáte zájem, aby provozovatel dále zpracovával osobní údaje,
    5. právo na omezení zpracování osobních údajů - § 24 Zákona uplatníte v případě, že se domníváte, že osobní údaje byly zpracovávány v rozporu se zákonem,
    6. právo namítat zpracování osobních údajů - § 27 Zákona,
    7. právo na přenosnost osobních údajů,
    8. právo podat podnět u dozorového orgánu ve vztahu ke zpracovávaným osobním údajů.
  5. Provozovatel od kupujícího získává následující osobní údaje: jméno, příjmení, adresa pro doručení, fakturační adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, které jsou zpracovávány za účelem korektního vyřízení Vaší objednávky. Tyto osobní údaje jsou uchovávány po dobu 10 let pro účely archivace. V rámci vyřízení objednávky dochází ke zpracování osobních údajů za účelem vystavení faktur, vystavení skladových (dodacích) listů, zabezpečení dopravy i účtování v účetnictví.
  6. Provozovatel pověřil zprostředkovatele, který je provozovatelem internetového portálu heureka.sk nebo heureka.cz se službou Ověřeno zákazníky, společnost Heureka Shopping, s.r.o. se sídlem Karolínksa 650/1, 186 00 Praha, IČ: 02387727, aby jménem provozovatele e-shopu zpracovávala jednorázově osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, e-mail a informace o objednaném zboží za účelem hodnocení kvality nákupu. Pro účely tohoto hodnocení zašle zprostředkovatel jednorázový e-mail kupujícímu s možností hodnocení.
  7. Tyto stránky zaznamenávají vaši IP adresu, informace o čase kolik času strávíte prohlížením těch stránek a informace o tom z jakých stránek k nám přicházíte a jaký obsah procházíte. Cookies jsou textové soubory, které jsou ukládány ve vašem počítači a používají se ik měření návštěvnosti stránky a přizpůsobení zobrazení stránek a díky těmto souborům Vám dokážeme nabídnout kvalitnější. Některé soubory cookies jsou soubory třetích stran. Youtube, Google a podobně.
  8. Stránka zpracovává tzv. technické cookies, které jsou nezbytné pro řádnou funkčnost stránky, preferenční cookies, které obsahují informace např. o vámi nastaveném jazyce a měně, a také analytické cookies, které nám pomáhají pochopit Vaše chování na stránce ale i reklamní cookies, které nám pomáhají udržet přehled o vašich zájmech.. Poslední tři typy cookies můžete odmítnout.
  9. Soubory cookies si můžete kdykoli vymazat nebo jejich sbírání nastavit přímo v nastaveních internetového prohlížeče i na naší internetové stránce.
  10. Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů v e-shopu pro účely e-mailového marketingu, souhlasil se zasíláním e-mailových zpráv na kontaktní e-mailovou adresu.
  11. Osobní údaje pro e-mailové marketingové účely v rozsahu jméno a příjmení, e-mailová adresa jsou poskytnuty na dobu pěti let. Tyto osobní údaje nejsou poskytovány třetím stranám.
  12. Svůj souhlas může kupující kdykoli odvolat zasláním Odvolání se zpracováním osobních údajů, přičemž tyto okamžitě mažeme. Odhlášení je možné i prostřednictvím odškrtnutí políčka v uživatelském účtu uživatele (pokud kupující požádal o vytvoření uživatelského účtu). Z naší strany Vámi poskytnuté osobní údaje již nebudeme používat pro účely e-mailového marketingu.

Článek XIII.

Náhrada škody při nepřevzetí zboží

  1. Obchodník má právo na náhradu škody (dle ust. § 420 a násl. občanského zákoníku), v případě že si kupující objednal zboží, které nestornoval resp. neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce nepřevzal toto zboží nebo po výzvě obchodníka si v případě zvolení osobního odběru zboží nepřevzal ve stanovené lhůtě k odběru. Tímto jednáním kupující porušil svoji povinnost uvedenou v čl. 3. X bod 2. písm. a), podle kterého je kupující povinen převzít objednané zboží.
  2. Při určování výše náhrady škody obchodník bere v úvahu především dopravní náklady as tím spojené poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, expedicí a administrací objednávky, jakož i všechny ostatní náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky a zároveň má právo si účtovat i ušlý zisk.
  3. Obchodník má právo i neuplatnit právo na náhradu škody nebo uplatnit toto právo jen z části.

Článek XIV.

Závěrečná ustanovení

  1. Obchodník si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek nebo reklamačních podmínek, se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch všeobecných obchodních podmínek, které byly platné v momentě odeslání objednávky kupujícím a tyto jsou přístupné na internetové stránce obchodníka.
  2. Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek jsou i reklamační podmínky.
  3. Odesláním objednávky kupující si přečetl všeobecné obchodní podmínky i reklamační podmínky.
  4. Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícím, jakož i jsou zveřejněny na internetové stránce e-shopu.
  5. Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým obchodník vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že obchodníka porušil jeho práva, má možnost obrátit se na obchodníka o žádostí o nápravu. Odpoví-li obchodník na žádost o nápravu zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má ve smyslu § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je kterákoli oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie- spotřebitelských-sporů-1/seznam-subjektů-alternativneho-řešení-spotřebitelských-sporů-1), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Spotřebitel zároveň může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh najde spotřebitel na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.
  6. Jinak neupravené vztahy v těchto všeobecných obchodních podmínkách jako v jejich nedílných součástech (přílohách) se řídí podle příslušných ustanovení především Zákona č.j. č. 40/1964 Sb, Zákona č.j. č. 108/2024 Sb., Zákona č.j. č. 18/2018 Sb., Zákona č.k. 22/2004 Sb. jakož i Zákona č.j. 513/1991 Sb.
  7. V případě uzavření jiné smlouvy s kupujícím s jinými podmínkami, mají podmínky uvedené ve smlouvě přednost před všeobecnými obchodními podmínkami.
  8. Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich nedílných součástí nabývají platnosti a účinnosti dne 01.10.2024.

 

 

 


 

 

Reklamační podmínky internetového obchodu (e-shopu) ČistéOblečení.cz

nedílná součást všeobecných obchodních podmínek

  1. Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u obchodníka a které je vlastnictvím spotřebitele.
  2. Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo povolání) na veškeré nabízené zboží se poskytuje záruka v trvání 24 měsíců, není-li u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud si kupující objednal použitou věc a byl o tom kupující informován, záruční doba je 12 měsíců. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se ve smyslu ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 12 měsíců a na tyto reklamace se nevztahují tyto reklamační podmínky, ale postupuje se dle ustanovení Obchodního zákoníku.
  3. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od obchodníka přebírá-li si zboží kupující osobně kupující nebo jím zmocněná osoba, v den jeho převzetí.
  4. Kupující je povinen reklamaci uplatnit do dvou měsíců od zjištění vady nejpozději však do uplynutí záruční doby. Doporučujeme však reklamaci uplatnit neprodleně.
  5. Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
    1. k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,
    2. nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití,
    3. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží podle návodu k používání,
    4. zanedbáním péče a údržby o zboží,
    5. poškozením zboží nadměrným zatěžováním,
    6. poškozením záruční plomby nebo jejím znehodnocením pokud ji produkt obsahuje,
    7. neodbornou montáží nebo demontáží, vyžadují-li to příslušné právní předpisy,
    8. zásahem do produktu, kterým se provedou změny, které kvalitativně zlepšují produkt, ale nebyly provedeny výrobcem nebo jím pověřenou osobou. přetaktování procesoru,
    9. používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.
  6. Z odpovědnosti za vady jsou rovněž vyňaty vady, které vznikly při živelné pohromě.
  7. Odpovědnost za vady se nevztahuje také i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Za vadu nelze považovat, jak vyplývá již z povahy věci doba její minimální trvanlivosti nebo doba spotřeby, která může být omezena na kratší dobu. Doba minimální trvanlivosti, doba použitelnosti, doba spotřeby nebo obdobná doba je uvedena na zboží ak takovému označení zboží podléhá.
  8. Reklamované zboží je třeba zaslat na naši adresu uvedenou níže, nikoli však na dobírku nebo osobně donést na kontaktní adresu. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a popis vady nebo doporučujeme přiložit vyplněný Reklamační formulář spolu s dokladem o koupi. Reklamaci doporučujeme zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (ne formou e-mailu).
  9. Pokud předmětem reklamace je zboží, které je například pevně zabudováno, kupující je povinen poskytnout maximální součinnost za účelem provedení obhlídky předmětu reklamace obchodníkem nebo třetí osobou určenou obchodníkem.
  10. Prodávající potvrdí přijetí vytčení vady a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě s uvedením lhůty do které zajistí, aby vadu odstranil. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu, nejpozději však momentem, kdy prodávající znemožní nebo zabrání převzetí předmětu reklamace. Není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně v případě že vytčení vady bylo zamítnuto.
  11. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. To však neplatí, pokud z objektivních důvodů, které obchodník nemohl ovlivnit, nebylo možné vyřídit reklamaci v dané lhůtě, to zejména pokud pro vyřízení bylo třeba obstarat příslušné.
  12. Práva kupujícího při uplatňování reklamace:
    1. jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby tato byla bezúplatně, včas a řádně odstraněna, přičemž tato vada musí být odstraněna bez zbytečného odkladu,
    2. kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti ak těm prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady,
    3. prodávající může namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou věc, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže,
    4. jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému používání věci má kupující právo na výměnu věci nebo na odstoupení od smlouvy. Stejné právo má kupující v případě, že sice jde o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, to platí iv případě, že obchodník prohlásil, že zboží má určité vlastnosti nebo že nemá žádné vady a toto ujištění se ukáže nepřevdivým,
    5. jde-li o jiné neodstranitelné vady, které však nebrání používání zboží, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
  13. Reklamace se považuje za vyřízenou, skončí-li reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, poskytnutím slevy, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí, přičemž kupující potvrzuje osobní převzetí resp. je dokladem i potvrzení přepravního podniku v případě, že kupující osobně nepřebírá reklamaci.
  14. O výsledku reklamačního řízení je spotřebitel informován v zákonné lhůtě.
  15. Pokud si kupující nepřevezme věc do 6 měsíců ode dne, kdy ji měl převzít, může ji prodávající prodat. U věci vyšší hodnoty musí prodávající o svém záměru prodat věc vyrozumět kupujícího a poskytnout dodatečnou lhůtu pro převzetí věci a to vše podle ust. § 623 odst. 5) Občanského zákoníku.
  16. Nepoškození zboží, resp. neporušenost obalu (dle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, jelikož se zboží při přepravě může poškodit. Doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si jej v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete, že obal je nepoškozený.
  17. Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoli měnit i bez předchozího upozornění prodávajícího.
  18. Kontakt pro zasílání reklamací ITeON sro, Němcovej 30, 040 01, Košice, Slovenská republika, [email protected].

 

 






  Nejnovější hodnocení zákazníků s textem

Cenově dostupné
Ověřený zákazník
04.10.2024
Doporučuji e-shop
Děkujeme
Ověřený zákazník
04.10.2024
Doporučuji e-shop
Jsem spokojený se vším.
Ověřený zákazník
03.10.2024
Doporučuji e-shop
spokojenost všechno je tak jak jsem chtěl trička su super
Ověřený zákazník
03.10.2024
Doporučuji e-shop
Zobrazit vše
Možnosti doručení
  • balíč odešleme z našeho skladu v pondělí 14.10.2024
  • balík je následně doručen do 1-2 pracovních dnů
  • Kurýr GLS - nejčastěji 79Kč
  • Kurýr DPD - nejčastěji 79Kč
  • Kurýr Zásilkovna - nejčastěji 89Kč
  • Výdejní místo Zásilkovny - nejčastěji 49Kč
  • Z-BOX Zásilkovna - nejčastěji 49Kč
  • doprava zdarma od 2 999Kč

  • Expres kurýr PPL - nejčastěji 109Kč
  • balíč odešleme z našeho skladu v pátek 11.10.2024
  • balík je následně doručen následující pracovní den
Možnosti platby
  • dobírka
  • platba kartou VISA, MasterCard
  • převod na účet
  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay

Kvalitní oblečení bez potisku

Cookies nastavení

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi sociálními médii, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb.

Nezbytné cookies zajišťují, aby byl e-shop použitelný a bezpečný pro uživatele. Nelze je deaktivovat.

Preferenční cookies nám umožňují zlepšovat váš uživatelský zážitek.

Statistické cookies nám pomáhají analyzovat používání stránek a zlepšovat jejich fungování.

Pro zvýšení kvality a přizpůsobení reklamy používáme marketingové cookies.